Gränsen delad!

Hej folket!
Nu har precis dagens gräns delats mellan den underbara dagen och evighetskvällen. OK,jag har haft en skitbra dag på jobbet,har varit på stan och handlat upp en femhundring,var även o provade skor som jag inte gjort på år & dar',dock köpte jag inga..Men tanken på dom finns fortfarande i huvudet! Jag har fått träffa min älskling en snabbis,innan han tog med sig sin dator o åkte. Nu,sitter här i stillheten,har middag som måste göras,förberedelser inför imorgon (Alla <3 Dag), och även förberedelser inför Sälen. Mor & far kommer tjata på mig att skriva på min praktikrapport,och jag ska i väg på en intervju som ingår i mitt Projektarbete ikväll,klockan 19.00,en jobbig tid..det kan bli sent. Och ikväll har Grey's säsongspremiär,o det får jag titta på SJÄLV! Så,kan detta bli sämre? De bästa vore om jag bara fick krypa ner under täcket,vakna upp imorgon,gå glänsande till jobbet och bara se fram emot en ljuvlig dag! Men så blir det tydligen inte,jag fortsätter den här dagen med att börja publicera det här inlägget,vad som händer här näst får ödet fixa!

Xo-Xo
Gossip Girl ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0