Födelsedagsäventyr

Vet ni vad jag & mina tjejer ska göra den 8:e Mars? Okej,jag vet..fira Sofia,men tänk på att hon fyller 19,de är en tråkig ålder. Eller hur vännen? ;) Vi ska iaf åka ner till Göteborg o fira henne där! En helkväll med middag ute på restaurang & sedan vidare till diskoteket/krogen Gamle Port! Ska bli riktigt kul,man kommer inte känna en enda jävel =)

Min & Sofias konversation när hon berättade detta för mig:
Sofia: Aa,vi ska dit och fira mig,så du får bjuda mig på massa drinkar den kvällen.
Jag: Men Sofia,du fyller 19,de är ju ingen rolig ålder att fylla!
Sofia: Nä nä då Amanda,men då behöver inte fira dig heller när du fyller 19!
Jag: Men Joooooo!

Sofia & Jag,Midsommar..typ 2006?
Blond var jag då. Haha,nu är jag raka motsatsen!

image502

Haha ;) Nää..idag gick jag upp en halvtimma för tidigt,o nu ska jag gå,så jag är på skolan 10 miljoner timmar innan vi börjar. Men samtidigt ska jag gå i snigelfart..Men,vi ses när vi ses!
Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: steph

gamleport?!?!!?! din stackare....

2008-02-26 @ 15:56:42
URL: http://strnadova.blogg.se
Postat av: Sofia

HAHAHAHA!

2008-02-27 @ 13:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0