Erica på radio

Klicka HÄR för att lyssna på Andreas moster Erica när hon i eftermiddags var med i radioprogrammet P4 Live. En drygt halvtimma blandat med musik som hon sjunger & lite prat emellan. Spola fram till 3 minuter så hamnar ni på rätt ställe =)

Nu har jag även varit o klipp & slingat mej,kan säga att jag som vanligt är mer än nöjd,o min frisör sjukt duktig på att komma på nya idéer som man kan göra med mitt hår. Idag klipptes det lugg,en s.k "Sanna Nielsen-lugg",jag blev totalkär i hennes lugg när jag fick se den när hon uppträdde i Melodifestivalen för en vecka sedan! Längden är däremot kvar på håret men färgen är totalt ändrad. Har 3 skiftningar i håret, några fåtal (3-4 st.) glimmande röda tunna slingor gör håret superfräscht! Rött kanske ni tänker,men då får ni nog upp fel nyans i huvudet ;) Jaja,en bild kommer väl dyka upp inom snar framtid,då kameran slutat grina!!

Nu ska jag ringa min Andreas,har inte hört hans röst på hela dagen,tror vi slagit rekord (?) 
Ha en nice kväll,missa inte att klicka på länken ovanför nu då!! (GRRR!)

Hey YO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0