En tjugolapp

Idag njöt jag! När jag sakta men säkert åkte bakom övningskörnings-människan i Kungsportens trafikskolebil som åkte runt o runt på min gata. Till viss skillnad från andra visar jag respekt och hänsyn till dom när de ligger framför. Har lust än idag o skriva en insändare till tidningen o skriva mina synpunkter på dom idioterna som beter sig "fel" mot dom som övningskör. Kära övningskörare! Va inte rädda när jag kommer bakom,jag är en snäll förare,med världens häftigaste bil. Tänk att min plutt kan vara som en bebis! :)

Eftersom jag fyller 18 år & 5 månader idag bjuder jag på bilder från min 18årsfest/helg & nån bild från ett annat partytillfälle jag firade men min älskling & vänner! =) Bara för att liva upp bloggen med lite fest..ja menar,SNART DRAR VI TILL SÄÄÄÄLEN!






Bild 1-2-3: Helgen då jag fyllde 18. Bowlade,och gick sedan till Olearys,där Creutz fyllde 18 natten till den söndagen..Henne ser ni på bilden till höger. Älskade barndomsvän!! Mina vänner är så fina!
Bild 4-5: Högt tempo på Lipz,dagen efter min födelsedag! Och på bild 4 ser ni mig med Lasse..danstjejerna som stod bredvid skickade ner mig 2 ggr. Men kvällen var extrem,en sådan födelsedagsfest på Lipz borde alla ha första gången! På bild 5 ser ni att min bästa kompis genom åren stöter på min pojkvän ;) Hoppas dom hade roligt ihop den kvällen ;D Haha!
Bild 6: Bild från December..@ Olearys,lugn & bra kväll..Men lyckad bild på mig & min vän Sssssss... =P


För övrigt känner jag mig jätteslö och kass i kroppen ikväll. Vill bara att veckan ska gå..och invänta att något roligt händer.

Sälen next,skitungar! :)

//Den gamle räven..


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men amanda, jag stötte ju inte på han! jag häll bara kvar han så du kunde upp och sjunga med Lasse ;D haha! Du är så go!

2008-02-13 @ 09:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0