Amanda avslöjar!

Idag vill jag avslöja att jag avklarat ytterligare en tenta, och jag blev verkligen förvånad. Tentan handlade om livsstil & levnadsvanor, o den skrevs på lektionstid. När jag gick därifrån fick jag en känsla av "fan va flummigt detta blev Amanda..glöm detta för stunden nu"..And I did..Fram tills ikväll då jag fick se mailet från läraren. Jag blev verkligen förvånad när de stod att jag blivit godkänd! Litteraturen vi hade till hjälp var på engelska,o de gör mig ännu gladare att ja blev godkänd. I can fix this!!

Nu är fältstudierna över i princip. Nu återstår bara PM:et..o det ska jag jobba lite med i helgen när jag får tid, för schemat är fullspäckat, de känns kul! :) En nyhet som dykit upp i veckan är att jag och Andreas,ska tillsammans med Max gå på julbord uppe på Alberts Hotell&Restaurang!!! Kan ni tänka er??? Nu kanske ni tänker "Äsch vadå..julbord går väl alla på"..haha,men då har ni inte varit uppe på Alberts,Trollhättans lyxigaste OCH mysigaste hotell&restaurang..låt mig skryta bara nååågra rader ;) Det är vår kära o bästa kamrat MAX som gör detta möjligt för oss...ni fattar inte hur sjukt avundsjuk min mamma är på mig..efter att hon fått se julbordet förra året =) Tack igen Max för du fixat allt detta till oss...jag har många år på mig att kunna "ge tillbaka"..Än så länge är jag en student med inkomst av 2500 som vanligtvis inte har råd att äta julbord på Alberts..Men när jag är en rik hälsovägledare ska jag bjuda Max..de lovar jag ;) På måndag ska vi äta o dricka tills vi spyr...av julens alla goda delikatesser på Alberts! Nu har jag nog skrytit färdigt..men kom ihåg att jag gör de på ett positivt sätt..o försöker alls inte se ner på er andra..ja är inte mer märkvärdig än er :-)

Jaja..ser fram emot helgen, träffa Richard & Evelina blir mys..o Jul på Liseberg därefter! LÄNGTAR!!!
Nu är de daxs för kvällsmat som min älskling pysslat lite med nu..de blir grööööööööööööööööt..mannagrynsgröt! Mums i kistan!!

Vi höres!!
Hugs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0