Tomteverkstad!

Packa väskorna, för den 2a december JANUARI..(TACK FÖR KOMMENTAREN=D)ska vi åka till A-town! Det finns främst 2 orsaker till varför jag och Andreas åker dit.
1) Träffa Sandra, för vi har saknat henne :)
2) Godkänna hennes nya pojkvän...Så vi hoppas bli väl bemötta ;)

Vi stannar mellan fredag-söndag..så de kanske blir en middag, party (om nu nattklubbarna kan hålla sig öppna denna helg, vi har haft osis med det innan,både i thn & vxö) Jag längtar, de blir en bra början på det nya året =) Får ju passa på att hälsa på min goa farbror också :)

Nu har jag o mamma precis rullat och stekt årets hemmagjorda köttbullar. Jag har varit ute i ruschen o fått tag på dom sista julklapparna. Ska köpa dom 2 sista imorn! Bland mina köpta klappisar märks det inte av någon lågkonjunktur iaf..men jag är verkligen nöjd med allt ja köpt..man får mkt för pengarna som dratts! Jaaaaaaaajaaaaaaaa..kvällen fortsätter med inspelat gossip girl-avsnitt, beverly hills' och avslutas med Prison Break! =) Imorgon är det full rulle hela dagen i princip..det blir först att slå in alla julklappar, därefter baka julgodis o sen åter ut i ruschen för att köpa det sista! Egentligen kunde allt blivit färdigt idag..men den ena grejen jag skulle ha fanns ej i lager, å den skulle komma imorn! Lite attans banditer på de...Kvällen avslutas med en gooooooood smaskig skinksmörgås..för det lär man äta mkt av i jul...mamma köpte en skinka på 6 kg!! De blir mums :)

Vi höres blogg-kamrater!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, du skrämmer ju gustav när du säger så :P

2008-12-22 @ 18:14:14
Postat av: Anonym

Amanda jag kan upplysa om att 2:a december har redan vart. ;)

2008-12-22 @ 22:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0