Resumé

I morse när jag vaknade trodde jag att min måndag skulle börja med en sköööön härlig sovmorgon, för att sedan fortsätta med en fullspäckad dag med plugg..eftersom jag skjutit upp min fältstudierapport varje dag under två veckor(!!) Men för av ren (o)tur checkade jag in schemat en extra gång på min utbildningshemsida..och såg till min förtvivlan att en heldag med föreläsningar stod laddat inför min "lediga" morgondag...Så nu blir det föreläsningar som ska handla om fysisk aktivitet hela dagen..visserligen är det ett intressant ämne som jag kan få ut mkt utav..men att få vänta med att vara ledig på torsdag känns lite halvt kaotiskt..Men men..kvinnor o baaarn!

Helgen har verkligen varit toppen. Igår umgicks vi med Evelina & Richard, hade en jättemysig kväll ihop..med god mat och dryck. Dock fick jag till slut stå över päronkonjaken Richard bjöd på...den smakade mer illa än vad den luktade. Men allt var verkligen toppen!! Dessutom slog vi två flugor i en smäll o blev bjudna på nyårsfest...mycket trevligt...Då är det problemet borta =P För första gången blir det nog en rolig nyår...övriga år har varit totalt..kaos!! Nästa helg åker vi till Liseberg, o då ska jag o Richard inhandla cigarrer inför kvällen!! Vi ska även gå på restaurangen Bamboo..det är tradition..vid varje Göteborgs-visit! Kommer blir myyysigt som attan!

Imorgon är det julbord på Alberts som jag gäller! Som jag väntat..de kommer bli roligt..o mättsamt! Vill än en gång tacka Max för allt!!! Har inte så mkt mer att berätta i nuet..men jag återkommer..med bilder på min nya frisyr också..Håret med avklippt..men snyggt. Jag är nöjd..Andreas också =) Ni får hålla ut tills imorn..om ni nu bryr er.. :P

Ha de göttans bananer hörrni!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0