Onykter gran!

Tjeeeena människor! Nu är det drygt 24 timmar kvar till Kalle Anka! Dagsformen är hur bra som helst och jag känner mig otroligt lycklig! Känslorna inför morgondagen känns inte som de brukar sedan tidigare år, annorlunda men skönt :) Har redan avklarat 2 punkter på dagens lista. Julgran hämtad och sista julklapparna köpta! Just nu är det ett himla sjå med att få upp granjäveln så den står rakt..För det har tydligen mamma & pappa problem med :P Filmade lite av processen förut, och om man bara hört dom utan att sett allt skulle man kunna tro att det var en sex-akt som pågick..Men så roligt blev de inte :P Haha.

Sen vill jag bara nämna en sak till. I år var det första året jag köpte mina sista julklappar dagen innan julafton och jag kan med glädje säga att det var det sista året också. Vilka dumhuvuden..och ja, jag får väl själv räkna in mig i den skaran. To much people..och dessutom kan inte människor varken köra bil eller parkera i centrum..och att de blev broöppning mitt upp i allt spetsade skiten som sprit spetsar en drink!

Det som för övrigt som ska avhandlas denna dag är att klä julgranen när den väl ställt sig rakt, därefter blir det julbak o till sist tomteverkstad då jag ska slå in alla klappar. Idag såg jag på internetbanken att jag i år köpt julklappar för 3300 kr, 700 kr kvar av min budget o jag ska unna mig något fiiiint! =)  Är  i nuläget en väldans sparsam människa o lägger undan så mkt jag kan inför lägenhet o så....för jag längtar sååå..o vill så mycket!!!

Nää..nu är det daxs för andra sysslor. Får se om det blir mer uppdatering senare. Hade iaf tänkt dokumentera följande juldagar som firas :) Dom lär dyka upp efter hand! På återseende, god jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0