Mätt

Idag blev jag arg på Andreas när jag gick på stan..men han var knappt där med mig. Men det är med att köpa julklapp till sin älskling..det funkar inte i år. Det är månadens i-landsproblem. HAN SÄGER INGET HAN ÖNSKAR SIG..hur lätt är det då? Halsband fick han förra året..armband i studentpresent..Smycke uteslutet..det traditionella. Jag har hittat en julklapp jag vill köpa till honom..dock kostar den 2000 kr..men jag vet att han skulle älska en sån julklapp..men det är mycket pengar! :( Jag vill att de ska kännas klockrent..Det ska vara personligt..Och det är så himla svårt! :( Kläder har han redan fått i mängder...åååh..så svårt! :( Egentligen behöver det inte vara så märkvärdigt..men samtidigt ska det kännas bra. Det ordnar väl sig före jul!!

Idag ska jag köpa gymkort för 4 månader..för jag känner att jag riktigt inte kan anpassa pass-tiderna lika bra längre..jag vill inte stressa alla träningsdagar för att hinna..o komma till Friskis o flåsa upp den måltid jag precis ätit! :P Det var längesen jag var på gymmet..undra om stammisarna känner igen mej? The bitch(?) is back..

Nu väntar jag på Andreas-fjanten..vi ska laga mat..o förhoppningsvis gosa lite innan han åker på sitt älskade rally-möte!! Jag var så hungrig när jag kom hem idag,så nu har jag ätit mig mätt på lussekatter o knäck!! Egentligen hade jag velat sluppit laga mat idag..hade velat ha uppdukad mat som igår..det var så sjukt mkt mat!! På första bordet fanns det mer än 20 sillar..all mat hemlagad!! Jag åt bland annat grisfot...hjort-hjärta o massa annat spännande!! Ni ska få se bilder på godisborden som fanns!!!! Ny bild på mitt face också..nya frisyren..Såååå...here we go!

Nya looken..



Bilder från julbordet..



En liten del av dessertbordet...




När vi kom hem..fick älsklingen 3 rosor av mig :)



Det var nog allt för idag!
Tack o hoj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad fin du blev i håret sötis

2008-12-13 @ 20:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0