Julbad!

Morsning good people! Här sitter jag vaken och hungrig, i väntan på att någon annan människa i huset ska vakna (och helst ska göra frukost åt mig...). Tänker på min syster som för ca 5 timmar sedan anlände till San Diego i USA där hon ska fira jul med D och hans släkt och vänner. Det kommer bli ett äventyr för henne, är faktiskt avundsjuk..Hon ska vara i USA fram till den 5e januari..o hon kommer få uppleva massor! Dessutom kommer D med henne hit  till Sverige då också så dom ska bo här tillsammans =D

Igår skulle vi åka till Andreas mormor för att fira deras hund som fyllde 10, men den korta visiten blev lång för vi hamnade nämligen i v'ärldens julbak då vi började göra brända mandlar,knäck o.s.v..Blev en hel del ätande också..mums =) Idag fortsätter nog bakandet fast här hemma hos Andreas istället :) Och senare i eftermiddag/kväll är det daxs för det traditionella julbadet, då Andreas mormor hyr hela simhallen o bjuder in sina barn, barnbarn o dess respektive! Förra året var himla mysigt med bad o god mat o jag tvivlar inte på att det blir bättre detta år =)

Detta var nog allt för mig denna morgon. =) Vi höreeeees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0