Intensiva Amanda

Dagen har varit intensiv och jag är fortfarande uppe i varv..Det är en gåta hur jag ska kunna somna ikväll, trots att jag varit trött hela skoldagen..Men jag piggande till efter en shoppingrunda tsm med Max. Var ute efter julklappar, men det är verkligen omöjligt, därför hittade jag ett par stövlar från Bianco till mig själv..Är så extremt trött på mina gamla, trots att dom är tjusiga! Fötterna blev iaf förtjusta..så de fick bli deras julklapp! På väg hem från U-valla så ringer jag Sofia. Hon o Linda ska o simma, precis det jag tänkt föreslå att göra! Swimmade 1 km..och idag 10 minuter snabbare än sist..Känns häääärligt! Tiden har bara sprungit iväg, o imorn är de daxs för ytterligare ett seminarium..som imorn handlar om våra fältstudier. Har inte hunnit förbereda på så pass mkt jag tänkt från början,men ska sätta mig med det om en stund. Blev ej nöjd med mitt skriftliga, så hade tänkt göra seminariumet bättre. Men hur de går får vi se imorn helt enkelt!

Nu ska jag ringa min älskling...Vi har varit lite tjuriga idag..ok, det är kanske jag som varit tjurig..så ska fjäska lite o så nu =P Undra om jag ska börja eller avsluta med att berätta om mina nya skor jag köpt. Han kommer upptäcka det förr eller senare. Jag tror jag börjar med att berätta,så lägger han ribban hur mkt fjäsk han vill ha!!

Åååååh...jag hittade min nyårsklänning idag! Den kostade 2000, lite dyr. Men jag tog kort på den, så ska fråga Andreas mormor lite snällt om hon kan sy en sån klänning till mig! Hon är ju somsagt proffs...

Avslutningsvis en bild.....Party förra året i mellandagarna..Snart daxs igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0