En bra dag i december

Hej människor. Idag är jag på bättre humör. Dels för att jag suttit o pluggat i drygt 4 timmar o de har gett resultat. Måste plugga tillräckligt eftersom jag ska ha ett antal pluggfria dagar den här veckan eftersom de finns annat skoj i livet man kan göra :P Imorgon åker jag och Andreas upp till Dalsland för lite party! De är Andreas moster som fyller 21 så vi ska va i deras stuga. Som jag förstått är det bastu och bada i sjön som gäller under kvällen, o till detta blir de självklart kalla cider o lite vin till maten :) Hoppas bara inte jag fryser ihjäl..brrr!

För övrigt så har min jul varit underbar. Det var längesedan jag uppskattade julafton så mycket som jag gjorde i år, mycket är tack vare Andreas! Snart närmar sig nyår och den firas hos Evelina & Richard och det ser jag också fram emot. Därefter en vecka hos Sandra...ja..ni kan inte förstå hur mkt jag har att stå i..just därför pluggar jag nu i god tid så jag kan ha kul med gott samvete sedan ;) Har inte så mkt mer att säga...mer än att jag skippat mellandags-festandet. Inget jag varken är glad eller ledsen för, men jag ville festa med Sofia-tönten o Evelina...Men dom bara jobbar o åker skidor i Sälen..Så jag sket i de rent ut sagt ;)

Nää, gott folk! Vad sägs om att höras på tisdag? Då finns iallafall jag här på plats igen.
PYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0