Dagens 2..

Goddagens människor. Idag har jag gjort två bra saker som får mig att "feeeeeeeeeel good"..Jag har städat mitt rum, rensat en hel hylla o ställt all min skollitteratur där, o först då ser jag hur många böcker jag kostat på mig och läst under en termin. Bokhandeln har tjänat stålar..men, böckerna lär väl stå där o damma nu tills jag behöver dom igen :P Sen har jag faktiskt precis skrivit klar med min sociologi-tenta..o då ska ni banne mig få veta att den är färdig en vecka innan inlämningsdatum!! Otroligt va?!? Nu ska den bara bli godkänd av magister Eddy också.

Imorgon ska jag klippa mig, och jag tänker överraska...för nu ska de bli förändringar..för jag tror att jag vågar?! Lugg blir det tvärsäkert iallafall...och sen lite till ;)

Idag fyller Andreas söta syster år...hon är så sööööt så jag skulle vilja äta upp henne! Hon fyller 17 år, så ska till Sjuntorp o fira henne ikväll =)

Jaja..men ni får väl ha en trevlig torsdag!!
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0