Amanda the moppsi!

Jag ska sluta moppsa mig när det gäller träningen! Jag går till Friskis, tror att jag är så hiiiimla vältränad, helst ska jag ha en bra dag o tycka att jag är starkast av alla! Men sen kommer en dag som denna: Träningsvärk, och jag får känna av den i varje rörelse!! För att bli av med den,o bygga upp dom musklerna som tydligen inte va så starka så går jag o tränar ytterligare en dag. Inte fabjan hjälper de..Nu sitter jag här med dubbel träningsvärk o är desperat efter massage, dock förblir jag utan. Meeen meeeen..kvinnor & barn!!! Mitt nyårslöfte är att faktiskt bli stark o kunna gå dit utan att skämmas för sina tidigare uttalanden! Det ni..en jäkligt spännande utmaning!!

Jag har pluggat intensivt hela kvällen, o de har verkligen gett resultat! Känner mig nöjd med dagens plugg, orkar bara inte göra färdigt den..Kommer däcka mitt på tangentbordet o det skulle inte bli kalas om jag råkade snudda "sudda-ut-tangenten"..Då skulle hela datorn åkt ner på denna fina Egna Hem-väg...

Iaf..nu om morgondagen! Jag o Max ska ha jultema på onsdagen. Vi ska till Uddevalla för att besöka Torp,ska köpa resterande julklappar, för jag kom nämligen på att det är en vecka kvar till julafton imorgon! Där kommer även årets 3 Idol-finalister uppträda o så...o de blir en bonus, de blir kul att se Robin live....han kanske ger mig en gratis skiva..ska skriva manus ikväll för att förbereda mig väl...haha..jag är en tönt!! Sen när vi kommer tillbaka till Trollhättan så kanske vi ska hinna med att baka också..julgoooodis..mums,så jag hoppas vi hinner med allt =)

Nee...nu har jag blivit pigg igen, attans banditer...I neeed to sleeeeeeep! Jag ska gägga ner mig i sängen nu..Med dagens kvällstidning Expressen! På återseende, kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0