alien

Kära människor. Vi befinner oss nu mitt bland mellandagarna och det är kaos i varenda affär bara för rean. Att folk väljer att gräva i Gina Tricot's hyllor är ju bara förbaskat roande att se på. Samtidigt är köpcentret ännu mer fiffiga och bjuder dit Scotts, kända från Dansbandskampen på tv...Detta leder till ännu mer kaos! Jag, som befinner mig i plugg-kaos väljer att åka till detta kaoset istället.......ni kan förstå vilket humör jag är på!

Dom ringde från bemanningen o fråga om ja ville jobba på tisdag, vilket jag gärna skulle vilja..men som jag däremot inte kunde. Vi ska ju till Dalsland på fest mellan mån-tis..o att va tillbaka i Thn kl.10.00 skulle inte va så aktuellt..Kändes piss att tacka nej, eftersom jag inte jobbat på hur länge som helst, o jag behöver pengarna. Men nu är de som de är.. =(

Isch, näää..trodde de skulle bli roligt att blogga o uppdatera lite..men icke. Jag går i ide lite till..men inte så länge hörrni!
På återseende..snarast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0