inte slutet

Vet ni vad? Jag är så hemskt trött på den här bloggen! De är alls inte samma party här längre. "Men lägg ner den då, va fan", tänker säkert många av er. Men jag vägrar. Kärleken mellan mig o bloggen är stor. I den här bloggen finns flera månader av mitt 19-åriga spännande liv. Allt från dom gamla fjortisproblemen, dom alldagliga bilderna på mig själv o pojkvännen, berättelser om jobb o upplevelser..Bloggen ska inte dö ut. Bloggen ska bygga upp nya muskler. Om en vecka får jag mig ytterligare en utmaning, Högskolan. Jag har inga tankar om hur de kommer bli.. Det enda jag har är mål, mina jävla mål som jag tänker uppnå! Jag hoppas ni orkar med mina tröga inlägg en vecka till...någon gnista i bloggen måste ni väl ändå hitta ;)

Jag vet att jag utlovat bilder...men de går tydligen en bra film på tv:n nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0