Snyggast på skolan

- Går ni Hälsopromotion?
- Aaa..
- De märks, för ni är så snygga!!

Vi som läser Hälsopromotion verkar ha gott rykte om utseendet ;)

Eftersom jag hoppat över dessa 2 veckor med nollningen, ser jag verkligen fram emot dam & herr-supén. På herr-supén serverar & spexar tjejerna för killarna,o på tjej-supén tvärtom! Vi på Hälsopromotion ska nu också starta tillsammans med 2orna ett utskott för vårt program..Alla är verkligen jäääääättegoa på skolan. Man kan inte känna sig mer bekväm! Och vad jag älskar att åka hissen på mornarna...

Nu ska jag äta, sen plugga!


Kommentarer
Postat av: Hanna

hej hej! pluggar du på HV? Hälsopromotion? jag läser nämligen Managment och hälsopromotion genom HV men nere i varberg..hade vart kul o veta lite hur ni har det! hur länge har du pluggat?



Ha de bra!



/Hanna

2008-10-28 @ 15:54:33
URL: http://hannathehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0