Dagen innan allt händer!

God afton!
Jag är helnöjd med den här helgen! Den har vart så blandad på något vis! Fredagen slutade som en lugn hemmakväll, mys med räkor o OS på tv:n! Igår (lördag) åkte jag o Andreas ut till Sängjätten för att beställa sängen, o nu kommer leveransen om drygt 4 veckor..de ska bli spännande faktiskt,har aldrig sovit i en "ny" säng innan,haha..de lät tokigt! Trots min trötthet igår så tog jag mig till krogen igår iallafall. De blev sexparty på Oleary's...mycket mysigt! De finns så jäklans mycket kul man kan ha att använda vid intima stunder..Och det är KUUUL! =D Vi käkade även god mat...ja beställde in rejäla revbensspjäll o fy fabjan va gott de var!! =D Vid midnatt redan blev de hemgång för min del, jag höll på att däcka vid bardisken...När jag väl kom hem kunde jag inte somna. Mystiskt!

Idag tog jag med mammsen ut på shopping. Var på jakt efter jeans och väska, hittade båda till mycket bra pris! Så nu är jag o skolböckerna fit for fight inför morgondagen ;) Andreas ska följa mig till skolan imorgon...det känns på ett sätt barnsligt, men samtidigt en slags trygghet =) Denna veckan kommer kännas ensam. Andreas jobbar eftermiddags-skift,o börjar jobba då jag slutar skolan..Men jag tror inte de gör vårt förhållande sämre =P Veckan får istället ägnas till andra aktiviteter =P

Näe, nu ska jag gå in o kolla min "högskole-mail"..rektorn kanske har mailat...Haha! Alla studenter har en egen typ av hemsida, där man kan kolla allt som handlar om ens utbildning..de e skitballt.. ;) Eeeeyy..ni anar inte vilken värld ja befinner mig i nu..jag lever nog i en liten bubbla där allt känns toppen =P

SEE YOU AT THE TOP!!!!

PS! Sandra ville att jag skulle tillägga att hon bokat biljetter hit till Trollhättan igen under min födelsedagshelg. De låter väl toppen. Helgen är naturligtvis redan planerad, mer om detta senare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0