Kvällspepp!

Jag är unik. Ikväll har jag tagit mig igenom drygt 100 sidor ur boken. Vissa kapitel är verkligen jättebra o intressanta, medan andra kapitel är ganska dryga, eftersom dom innehåller så många nya ord som jag inte vet innebörden av, men jag har det som ett mål att ändå försöka o tillslut kommer jag förstå. Det är inte meningen att jag ska kunna allt från början,jag är där för att utvecklas, inget annat. Jag är fortfarande motiverad. Imorgon väntar ytterligare 70 sidor. Hade tänkt göra de lättare för mig själv genom att göra små anteckningar av det jag läser för varje dag. Något sådant har jag aldrig gjort innan =P Men sen längtar jag till måndag också..Då är Amanda tillbaka från sin utlandssemester...Då är vi två Amandor i klassen, vilket som betyder = Ledarna ;)  

En ruskigt gammal bild på mej o Andreas. Äcklig hårfärg jag hade..vi var BLEKFISAR ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0