Helgens godbitar!

Imorgon kan man känna den underbara fredagskänslan igen! Jag har bara en lektion, så jag slutar 11.30! Då ska jag möta upp min älskling i stan, vi ska nämligen luncha ihop =) Jag har tänkt mig Expresso House! :) Deras varma choklad med marsmallows kan man bara inte motstå..En räksmörgås skulle dessutom också locka! Därefter ska jag möta upp killen jag ska köpa böckerna av. På kvällen kommer syrran o Dan (amerikanskt uttal,han är från San Diego!!) o hälsar på. Dan åker nämligen "hem" på söndag,men snart är han svensk medborgare då han ska flytta hit till Sverige!! Jippieee =D Iaf..Jag åker hem till Andreas på natten då han slutat jobba. På lördag väntar en stooooor kräftskiva, med tanke på vilka det är som festar blir det som vanligt en blöt fest...Så det ser vi fram emot =) Självklart hänger skolböckerna med till Sjuntorp!

Nästa vecka ser jag också fram emot, det är bara måndag & tisdag som skolan gäller, resten av dagarna blir hemstudier med massa träning o förhoppningvis nåt mer tjeckt =P

Men nu ska jag med kort varsel gå o sova! Jag är trött, o ser fram emot en ny spännande lektion imorgon :D
GODNATT, VI HÖRES!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0