En fattig tisdag

Hej!
Nu kan jag se på min internetbank att efter ha spenderat too much på Lagerlunden i Växjö är jag så illa tvungen att ta av min "sparande lön" för veckans inköp. På listan står ny väska (stor,svart & i skinn) och smink. På torsdag då jag ska klippa & slinga mig,kommer de försvinna ytterligare drygt 1200! Jag som gärna velat spara dessa pengar!! Som tur är så kommer ju snart nästa lön, och den ska omedelbart läggas undan!!

Igår var vi ju o kollade säng, o efter mycket bra service o "provligg" på Sängjätten har vi i princip bestämt oss för att beställa den nästa vecka. Det var en drömvärld igår, Andreas hade varit uppe sedan kl. 05 o jag från 06..så vi var egentligen helt slut när vi åkte hemifrån. Men att bara sedan hoppa från säng till säng o ligga ett par minuter i varje var underbart. Vi var helt klart utvilade när vi åkte därifrån! :D Och igår fick ja ju leka med lite hög & sänk-bara sängar, de va kul dom 2 första minutrarna, sedan tröttnade jag!

Jaja..jag får väl snart ta mig in i duschen för att sedan åka iväg till Etage köpcenter! Jag hör av mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0