Early morning

Idag är jag uppe tidigt! Klockan 09.00 idag drar mitt nya träningsliv igång. Har skrivit in träningstider i kalendern, o dessa tider går före allt. De kommer kännas som en ny livsstil att ta cykeln till träningen istället för bilen...Vi får se hur all träningsvärk känns i slutet av veckan!

...Förresten, jag måste skryta!! Igår ringde en tjej jag jobbat tillsammans med i sommar. Jag blev först riktigt förvånad, men strax därefter jätteglad. Denna tjej på boendet hade önskemål om att få flytta till en egen lägenhet..o då hade hon även önskat MIG som personlig assistent för henne :D Ja,vad tror ni...Har jag lyckats med årets sommarjobb? ;) Som fan. Det ska bli riktigt kul att få gå tillbaka dit nästa gång =)

Nu ska jag leta fram alla träningskläder som ligger längst in i garderoben!
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0