Drip drop!

Tjena!
Idag har jag köpt min första högskolebok! Detta firar jag självklart med att börja läsa den! Bokens framsida har nyanser av blå, å de är kanske passande..för det påminner mig om vatten, o de är vatten som defentivt bara kommer från himlen idag. Tänk vilket sammanhang hörrni ;)

Smart som jag är titta jag på anslagstavlan på högskolan igår, hitta en kille som precis gått ur Hälsopromotion o nu säljer sina böcker billigt. Jag lyckades bli den första som ringde, la undan det jag behövde o böckerna blir köpta på fredag. Nu återstår bara några få böcker ja behöver, men dem handlar jag billigare på internet!

Ska strax krypa ner under täcket o börja läsa, får se om ja kan slita mig senare o komma iväg på ett träningspass =P Haha..de ska nog inte vara några problemas. Men de regnar ju..o ja vill inte cykla...buhuuu =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0