Det stora L:et

Morsning!
Idag har jag min L-dag.. = LEDIG...hur skööönt som helst, min sovmorgon slutade vid ca 08.15. Jättehärligt, verkligen..Med en nypa ironi! Så vad händer idag? Kommer jag iväg ut till Etage/Överby blir jag glad, men så blir de nog inte. O egentligen behöver jag inte dit, köpa på mig en massa REA-blask är i högsta grad onödigt nu. Jag hade iaf tänkt att åka iväg o köpa en tårta..för idag har mina kära svärföräldrar kommit hem från Norrland, efter 2 veckor..o ja har saknat dom as hell..Så vi ska fira att dom är hemma! Nu får vi se hur de blir imorgon när de är tjo o tjim igen på morgonen, när man precis vant sig vid lugnet ;)

Inga andra nya planer? Inte direkt..min mobil är urladdad o ja är jävligt trött på den nu..att man ska behöva sätta den på laddning var 3e dag...Planer på att köpa ny? Neee....ju mer rik jag är, desto snålare blir jag. Lönen är orörd på kontot, har bara köpt en påse naturgodis för 24 kr, kunde inte låta bli.. ;)
Nu ska jag gå o få liv i den snoozande varelsen bakom mig, min älskling :D
..Vi höres!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0