Busy life

Sorry för hemskt dålig uppdatering, men som nybliven högskolestudent har man fötterna i kors av saker som ska grejas, imorgon gäller de här:

- Träning, 12.00
- Ringa bemanningen o påminna dom att jag finns, få svar på frågor & övrigt.
- Gå till högskolan o fixa "Västkortet"
- Försöka fixa ett bibliotekskort till Högskolan
- Leta rätt på vilken sal jag ska befinna mig i på måndag morgon, 09.00!


Förstår ni vilken snurrig padda de kommer flänga omkring alldeles själv här i morgon?
Detta blir så nervöst, men så jävla mycket mer spännande!

Här sätter jag mina tassar på riktigt på måndag!!!


Nu kommer strax daaaarling hem,o då ska vi genast krypa ner i sängen!
//
På kääääääääärt återseeeende!

Kommentarer
Postat av: Pontus

Man får säga grattis minsann. Studera på högskola är inte fel. Ett råd bara. Va med på alla insparks saker, oavsett vad det gäller eller oavsett hur mycket det är i skolan i början. Du kommer inte ångra dig, jag lovar.

2008-08-23 @ 13:01:34
URL: http://forza-glenn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0