Better and better

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Nu i förmiddags var jag på SPA-behandlingen, o ja säger bara: Vilken behandling! Detta gjorde verkligen gott! 90 minuter totalt blev det. Behandlingen bestod av 20 minuter lyxbad i saltmineraler som får muskler o leder att slappna av. Detta behövdes ju efter lite träningsvärk sedan passet igår. Därefter fick jag 20 minuter ryggmassage, 10 minuter ansiktsmassage, en 10 minuters ljusbehandling, en typ av terapi som rensar sinnet och får en att må bättre. Därefter blev det slutligen fotmassage, o som tur var kittlades de inte,så massören slapp få en spark i nyllet! Den jag ska tacka detta för är min älskling Andreas, som gav allt detta till mig. Jag har världens bästa.

Imorgon är det daxs för klipp o sling, o ja säger bara: tacka fan för det! Jag vet däremot inte hur ja vill ha det än, men min frisör är världsbäst o kommer alltid på något nytt o fräscht =) Efter frissan ska jag iväg o käka tillsammans med Christoffer, min gamle träningspoolare..de ser jag fram emot!! Idag händer de inte så mycket, jag ska bara ta de lugnt o slappa tillsammans med Andreas! Ska fräscha upp mig nu innan han kommer o hämtar mig, för jag ser ut som ett jävla skat-bo rent ut sagt. Men för fabjan,ha de bra..så lägger jag upp lite bilder från Småland senare idag....

Diska först...? Över min döda kropp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0