Det var en gång en tallrik som sov i en ny säng

Fy fabjan var jag är rastlös. De här med en veckas ledighet ensam funkar inte riktigt för mig. Jag har 5 lediga dagar att ta till vara på. Jag får dela upp sysselsättningar lite för varje dag kan man säga. Imorgon ska jag ut o handla lite, jag behöver en väska o underkläder. På onsdag har jag bokat en SPA-behandling, jag ringde o bokade den nyss o behandlingen är 80 minuter, så då går förmiddan iaf. Tills på torsdag har jag beställt en klipp&sling-tid, o de brukar ju också ta sin tid, resten av den torsdagen då jag är färdig hos frisören kommer jag antagligen kunna sysselsätta mig med att stå framför spegeln o beundra mig själv. Jag känner mig som en mycket god planerare. Sen har dessa tröga dagar gått, o vi befinner oss vid helgen igen. O då händer de grejer minsann! Jag ska nämligen ut med jobbet, äta & dricka gott, de ser vi fram emot =)

Men för att leva i nuet kan jag berätta att älsklingen o jag ska åka ut o kolla ny säng senare i eftermiddag! De är lika bra att vi båda är med, så slipper vi gnället efteråt! Jag ska även köpa tallrikar, o de får Andreas hasa med på, oavsett om han vill eller ej, för ja vägrar att höra sedan när vi flyttat ihop "Åh,va fula tallrikar, den här maten tänker inte ja äta". Det är mitt presentkort vi handlar på, så egentligen är jag bossen vid detta lag, men jag är snäll idag och är förhandlingsbar. Kanske är vi överens om en o samma sort...? Det skulle isåfall underlätta resten av denna eftermiddag.... =P


Jag har iaf kollat hemsidan, o här är några av mina favoriter från DUKA.



Nu har jag tråkigt igen,o ska gå ner till mamma o klaga på min rastlöshet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0