50/50

Jag känner mig sååååååå fiffig! Imorgon när jag ska på SPA-behandlingen kan det ju vara en fördel om man kommer dit med fräscha nyrakade ben, och ikväll då jag ska iväg o träna med mina trekvarts-träningsbyxor behöver man ju inte låta träningsgrannen fläta mina strån medans jag ligger o gör sit-ups! Men jag tycker som många andra, att det är ett rent bajsjobb att raka dom små bena. Det tar ju sån tid i duschen o stå i princip upp o ner, så man känner sig dyngrak när man kommer upp i sin vanliga stå-position. Nejfan..då kommer jag på den exlusiva idén att....:
- Under min morgondusch rakar jag endast dit träningsbyxornas kant slutar, d.v.s ungefär halva bena..så slipper träningsgrannen fläta ikväll, o när jag kommit hem ikväll från träningen o tar dagens dusch nummer 2, tar jag det återstående ogräset på bena. Så smidigt..Jag kallar denna metod för 50/50.

Nu ska jag strax ställa mig o göra dagens middag, men först ska jag lyfta luren o ringa min vän Sandra!

PÅ KÄRT ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha du är go du!

2008-08-19 @ 21:38:38
Postat av: Amanda

ja vet! =)

2008-08-20 @ 13:50:15
URL: http://mandizone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0