1,2,3...breeeaath!

Är nyss hemkommen från ett träningspass, o jag kan stolt meddela att jag är tillbaka i hyfsad träningsform...nu kan jag ta i de där lilla extra, o de mår jag så bra av! ;) Jag är också glad över att jag är ledig imorgon. Ska umgås med Andreas på dagen, det är den enda tiden vi får ihop den här veckan..men så säger man alltid, så får man sina små luckor så kan man träffas ändå tillslut =P

Idag var 2orna som går Hälsopromotion inne hos oss, dom verkar va jättemysiga. På torsdag ska vi ha en riktig fadderträff, o de informerade oss lite på nollningen nu i veckan,o även fanns de planer på att bara vi som gick Hälsopromotion skulle hitta på nåt skoj ihop! På lördag är det flottrace, då får alla ettor styla sin egna flotte, sen tävlar vi i kanalen mot b.l.a skolans rektor, brandkåren i Trollhättan, politiker o.s.v..Vi får se om jag hamnar där på lördag! De är ju ändå kräftskiva då... =) Idag fick vi även en "goodie-bag" med oss från faddrarna. Fri entré på krogar här i trollhättan o också rabatt på dricka/mat där. Fest satsar vi mycket på i höst med andra ord..Pengar finns de gott om, iaf från o med 00.00 inatt,fick nämligen min lönespecifikation idag...Ja tjänade bara 3000 mindre än Andreas..och det är INTE illa kan ja säga.. =P

Nu ska jag slänga ihop lite mannagrynsgröt, för att sedan sätta mig o läsa igenom anteckningar, schema, vecko-PM och allmän info vi har fått från högskolan dehär 2 dagarna. Jag behöver bara ta de lugnt ikväll, inget annat :)

See ya tomorrow fellows!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0