Varning! Låååångt..

..Inlägg;

Tjena människor! :) Helgen har varit lugn för de mesta,men avslutades ändå med lite raj-raj =P I fredags åkte jag hem till Familjen K, och väntade på att Andreas skulle sluta jobba. Kikade på Dödligt Vapen 4,och som vanligt missade jag slutet för att jag stensomnade i soffan. Vaknade ganska tidigt på lördag morgon,o vi gjorde i princip ingenting, och hade heller inga större planer för helgen, som ledde automatiskt till starkt syndrom av rastlöshet för mig. Det slutade med en skön hemmakväll, vi lånade hem lite filmer, stekte pannkakor & gjorde kladdkaka. Jag var nöjd, efter att jag fått se de filmerna jag ville, ätit pannkakor o kladdkaka. Det mest lustiga var trots allt att jag har ALDRIG tidigare lyckats med mina pannkakor jag gjort,o jag har ALDRIG lyckats med att göra en sån god kladdkaka som igår. Trollhättan är bra..Sjuntorp; lite bättre! Det är mitt motto numera ;) Haha.

Senare på kvällen,vid 11-tiden då vi precis skulle gå o lägga oss ringde Andreas mobil o vi blev inbjudna på grannens 40årsfest ;D Vi bytte om igen o gick ner till festen,där de var världens drag. Är alls inte van vid sånt drag på dom festerna mamma & pappa brukar ha. Hela deras altan hade dom gjort som dansgolv! Skitkul om ja får säga de själv,jag dansade heeela tiden och det var sjukt rockigt =D Det svängde verkligen :) Igår kände även Andreas av en förskylning,och den blev värre framåt kvällen,så han var inte på topp hela tiden,stackaren..min älskling! :( I morse var jag tvungen att åka hem,efter att ha bestämt med min bror att greja med projektarbetet. Om jag inte skulle gjort det,hade jag stannat hos min älskling hela dagen o pysslat om honom! Nu får jag inte träffa honom förren på tisdag,tidigast..Jag kommer sakna ihjäl mig =/

Vi åkte en snabbis till Överby/Etage förut för att leta resväska till mig. Som jag nämnt var mitt önskemål en rosa väska,o jag har hittat en =) Det fanns 2 olika på Kårlins,en ljusrosa..och en neon-grön. Den neon-gröna var skittuff,men samtidigt tänkte jag att det är svårt att hitta en mysdress som är neongrön :P Så nu gott folk är jag på jakt efter en ljusrosa mysdress! :)

I veckan är det lite som ska göras,jag ska bland annat fixa ett pass till Spanien-resan,jag är i full gång med projektarbetet, körkortsteorin (har lånat Andreas gamla teoribok från körskolan,så nu har jag två olika böcker + ett nytt teorifrågehäfte!!) ,jag har redan läst ut första teoriboken,men känner att jag ska repetera ännu mera! Andreas peppar mig till max,det betyder mycket!
Jag ska även till biblioteket,o fixa lite andra behövande books, om tiden räcker till ska jag även få tag på nya träningskläder,rosa mysdress samt kika efter en ny bikini. Lite mer tid skulle inte sitta helt fel heller!

Nu lite tal om något helt annat som jag inte nämnt tidigare i bloggen; I onsdags så råkade Andreas kära armbåge ge mitt ansikte en rejäl smäll strax nedanför vänster öga. Jag fick så otroligt ont,så jag grät o skrattade samtidigt,det gjorde sjukt ont iaf. Ganska snabbt fick jag en liten bula som stack ut,den syntes inte överdrivet mycket men den fanns där. På torsdag kväll så var den försvunnen igen,hittade nästan inget spår av den alls,vilket som kändes bra..MEN i fredags när min frisör sköljt mitt hår innan permanent så fick jag se en blå-svart fläck nedanför ögat. Jag trodde det var en mascarafläck,men när jag kom hem försökte jag gnugga bort den flera gånger med vatten o tvål,men den gick inte bort. På kvällen fattade jag tillslut att det var en blåtira ändå,o den är fortfarande kvar..Det ser riktigt illa ut,o jag vill ha bort den NU! Hur länge brukar en blåtira synas egentligen? :S Ett stort grattis till Andreas för att han (utan mening förstås! :) ) har satt spår efter sig ;D

Ojoj,detta blev ett långt inlägg..men så går det om Mandiz inte bloggat på en hel helg ;)
Ha en tjusig kväll,jag själv ska träna aerobics & umgås med mamma o pappa inklusive Tyson! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0