Teoriprov!

I DID IT,I DID IT! MY NAME IS AMANDA AND I DID THE TEORIPROV SO FUCKING NICE!

Fyfan vad jag mår bra idag! Lovar att aldrig mer sätta en teoribok i min hand igen,möjligtvis i rumpan!! Att bara koncentrera sig på körningen! Detta ska firas,har beställt pomfritte med beanaiesås,revbensspjäll o wienerbröd. När uppkörningen är klar ska de bli 3-rätters,troooo mig!

AAHHHH! I did it!

Vi hörs! ;)



Bilder:
1) Utsedd till Årets Vackraste Bild,2007
2) Jag & Tjoffsis lördags-myser :)
3) Jag & Maja är ute o går =)
4) Andreas har varit med i tidningen..uppe i Norrland ;) Min lilla dräng ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis! då va de bara uppkörningen kvar då, sen räknar jag med att få åka med på en åktur=)

2007-09-24 @ 17:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0