Skrämmande!

Om 10 dagar fyller jag 18 år. Jag blir myndig! 18årslivet är nog det mest roliga äventyret under hela livet. Man blir vuxen! Men det som skrämmer mig mest är att om 7-10 år (som antagligen kommer gå fort) lever jag kanske ett eget familjeliv,med egna husdjur,utbildning,har (förhoppningsvis) yrke, barn på G o allt som hör till. Nu idag är jag bara en liten fjantig 17åring,som knappt kan köpa en Smirnoff Ice på krogen, men om 10 dagar är jag en vuxen människa som får köpa 15 stycken Smirnoff Ice. Oh nej,då måste jag verkligen bete mig som en vuxen människa också..åh ack! Men å andra sidan kan jag leva sönder livet som 17åring tio dagar framöver! De låter kalasbra ;D


....Tur att jag iaf planerat vad mina barn ska heta.



Kram från en 17åring i sina bästa dar'  ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0