Pöösss!

 

Här är jag och Anders..när vi är ute o övningskör på våra körlektioner..
Anders; Enjoy it! Något hon inte gör, som jag gör är att drajva över heldragen linje..det är jag ganska begåvad på. Men allt är tillåtet när man är ute o övningskör..Man övar ju? Men jag tränar numera på att öva bort mina brister ;)
Bra svenska,mvg på allt! ;P

Hahaha..jag & Andreas flabbar ihjäl oss. Efter 30 sekunder på filmen börjar det roliga, därefter händer de saker titt emellan. SNUSKIGT kul. Får tacka Andreas mamma, för att hon skickade denna film =)

För övrigt har jag o Andreas vart o köpt en digitalkamera till mig idag. Det var så kul, för jag älskar att betala med kort när jag handlar,o det bästa är att göra underskriften,så efter att slått min pin-kod greppade jag bestämt tag i pennan,redo för att åter igen skriva min autograf =) Tillslut fick jag reda på att jag inte behövde skriva under kvittot,då var det roliga över..så jag började traska ut ur affären, utan min nya digitalkamera & plånbok som låg kvar på disken. Underskriften var det viktigaste, Andreas blev tokig på mig ;)

Nu blir det mys framför tv:n tillsammans med huuuuun' <3
Idag har dagen verkligen varit intensiv, och imorgon är jag förhoppningsvis tillbaka på träningsgolvet igen. Förskylningen börjar ge sig, lite tät i näsan..är väl inte så farligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0