Ny Header o.s.v!

Ja men titta,en tidig födelsedagpresent till mig själv. Bloggen behövde förnyelse,- en ny header såklart! Lite mer personlig o så:)

Idag satte jag mina fötter på Friskisgolvet igen. Jag kände mig verkligen som en nybörjare,eller som om jag inte vart där på 10 år,utan att folket har åldrats. Kände lite svagt att förskylning fortfarande sitter i,men kroppen får tid på sig. Imorgon har jag lurat med Andreas ut på en promenad. Har tyvärr inte tid till att träna 75-passet imorgon. Jag & Andreas ska antagligen åka till hans mormor o titta lite förslag på balklänning.

Nae,nu när mina muskler har börjat växa igen ska jag offra mig själv & gå o lägga mig i sängen. Men först packa idrottsväska,de tråkigaste böset som finns. Förhoppningsvis bjuder jag på mer saftig läsning imorgon. Är nog mer positiv då,eftersom jag lever min sista dag som 17åring + att jag är med i tidningen,något jag väntat på i ett halvår! Haha..godnatt med er människor. Saknar min Andreas!

sommarkort.
1a bilden är mitt under sommarjobbs-veckorna. andreas förgyllde varenda dag. det var våran sommar! :)
2a bilden är faktiskt innan vi blev tillsammans. Mattias,jag & Andreas softade på bryggan efter vi kikat på balen! :)

image291
image292

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0