Min måndag

Idag var jag harmoniskt duktig,jag var på skolan 08.04! Normalt sett brukar jag vara på skolan 08.24! Min cykel hamna på andra-placeringen vid cykelstället..jag fick alltså välja vilken plats jag ville. Jag brukar alltid få knö in min gamla hagga emellan två cyklar,lite på utkanten..mobbad sådär! Sen på lunchrasten lånade jag ut min cykel till Linn, när den kom tillbaka hade den blivit pumpad..(yepp,totalt pumpad!)..vilket den behövts en månad nu men som jag  varje eftermiddag gång glömt av. Men för all del...

Idag ska jag inviga mina nya träningskläder,dom skall definitivt förbrukas väl,så jädrans mycket dom ruinera mig på,på Team Sportia..men snygga är dom,javisst ;)

Förresten är jag ledig på onsdag,det gör mig bara så...LYCKLIG!

Kommentarer
Postat av: louise

Gud så härligt att vara ledig :)

2007-09-17 @ 19:21:38
URL: http://loouiisee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0