Låååångt!

Idag har jag bestämt mig för att vara frisk,för idag börjar jag min träningssäsong! Dessutom har jag fullt upp med plugg,o jag tackar gudarna för att vi slutade efter lunch idag,tack vare det har jag hunnit med att göra alla läxor. Men ännu är man ju inte klar med skiten! Precis,skiten! För nån vecka sen skrev jag TYDLIGEN att jag älskade att plugga. Idag hatar jag det,för det är typiskt att allt kommer samtidigt. Dessutom är det ingen topp-vecka att plugga på. Födelsedag på onsdag,party torsdag,fredag och ev. lördag! Vill ju förstås ut o gratta min gamle Creutz,som fyller 4 dagar efter mig :) Men vi får se..

Det har inte blivit nån större uppdatering här i bloggen under hela helgen bara för att jag varit i Sjuntorp. Skönt att vara utan datorn lite också,men det känns som jag överger er ;) I fredags blev de mys med tacos hemma hos älsklingens familj. I lördags upptäckte jag hur hemskt mitt hår såg ut efter klippningen sedan i fredags,alldeles för kort..så jag bestämde mig bums för att färga & slinga håret. Andreas fick stå för detta,vilket han klarade riktigt bra! Han hade aldrig gjort en hårfärgning innan,jag satt rakt i ryggen hela tiden,på hel-spänn..men jag visste att det kunde innebära det värsta,men just då ville jag bara ha håret omgjort. Men Andreas var sjukt duktig,och det blev ett lyckat resultat... :)

På lördag kväll åkte vi in hit till trollhättan för att besöka Andreas faster. Dom har två supergulliga tvilling-bebisar,drygt ett halvår gamla; AMANDA & Alexander. Jag & Alexander satt o gosade hela kvällen,tills han började gråta,då fick Andreas ta över..tycker inte om att se bebisar gråta bara för att dom tittat på mig en hel kväll ;) Antagligen gråter dom av glädje,men det vet man ju förstås inte! Iaaaaaf..På söndagen var vi på Skördefest i Sjuntorp! Skördefest? ,tänker ni! Ja,precis,som ett stort rave ungefär..där dom säljer ägg,honung,nybakt och har loppis! :P Jag klappade hästar =) hatar hästar,men jag tror jag gillar dom igen :P Fick lite nostalgi sedan jag gick på ridskola! :)

På eftermiddagen pluggade jag lite,vilket som behövdes. Jag gick igenom bilens bla-bla-bla,där motorn å de sitter. På deras saab (den jag kör med på körskolan) kunde jag allt,men när vi sedan kom till den gamle hingsten (Opeln) så blev det svårare. Läste även lite teoretiskt o pluggade matte. Det är extremt nära till teoriprovet nu,så det skrämmer mig lite. Känner mig pressad,o övrigt skolarbete kommer bara ivägen. O de stora problemet är VAD,HUR & NÄR kommer frågorna?? Gah,jag får bara plugga o se glad ut. Amanda plugghäst!

Ja men titta,ännu en måndag har jag lyckats med ett långt inlägg,utan nåt intressantare innehåll.
Nu måste jag faktiskt se till att kila vidare,skolböckerna väntar =S

Pösss,tjaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0