Insparken

Hallu hallu. Bakfull o jävlig kan man beskriva dagen. Allt som inte får hända,hände idag. Att spilla hett vatten över hela mig o cafeterians bord är ingen bra början. Nu är jag iofs piggare,men på ett väldigt farligt humör. Men allt är värt gårdagen.

Strax ska jag åka tillbaka till skolan för att lämna Andreas kostym han ska ha under Insparken som är idag. Min pojkvän kommer se något annorlunda ut. Skrikande orange skjorta,med backslick. Jag tänker puss-strejka! ;P Men det ska samtidigt bli kul att se alltihop!

Har förresten fixat pass idag,bakfull o jävlig var de ja. Jag ser ut som en man på kortet jag tog!! Ja ville ta om de första kortet,men sjäääälvklart blir de andra kortet SÄMRE! Usch..o de ska jag använda i 5 år. Jag tänker rese-strejka med den äckliga bilden, det värsta är ju att det ska likna mig..hur ofta brukar ja se manlig ut? :S

Nu har jag iaf bråttom,kanske blir utgång ikväll..nästan så man hoppas för jag är på ;) Ha de gott era djungel-spån.
Pööööösss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0