Gris

Halluu! :) Nu går helgen mot sitt slut igen,vilket som känns både bra o dåligt! Om drygt en månad är det sol & bad i Spanien tillsammans med älsklingen o en del av hans släkt. Den veckan kommer bli helt underbar,dock finns det ett problem. Veckan efter har jag ett stooort fett bamseprov i skolan som handlar om funktionshindrade,som har 10 olika delar. Om ni då tänker att ett vanligt prov brukar bestå av ungefär 2 delar,så kommer dehär provet va 5 gånger så stort! Det känns BAD! Det är ganska drygt av lärarna att sätta veckan efter ett höstlov,men nu är de som det är,har bestämt mig för att njuta av denna resa ändå! :)

Helgen då,i fredags kväll åkte jag o Carro Barro till Sjuntorp o simmade lite i simhallen,dock blev de inte länge eftersom vi kom dit en timma innan badet stängde :P Därefter följde jag med Andreas hem,vi käka hamburgare o i vanlig ordning så somnade jag i soffan o fick borsta tänderna i sömnen! Igår (lördag) satt älsklingen barnvakt till hans kusiner,jag var kvar hemma hos honom för att plugga körkortsteori o titta lite på mitt projektarbete. Efter tre timmars pluggande blev jag rastlös o städade Andreas rum! :) Skurade golvet två gånger,dammsög o dammade! Jag hade jättekul,o Andreas uppskattade det också såklart! ;) På kvällen blev de mys framför en film,Perfect Stranger..o kebabpizza! Hur gott som helst! Andreas var även chaufför till sin mor & vännina efter att dom varit ute o roat sig!

Söndagen idag har varit lugn,kom hem i förmiddags..drog direk till gymmet o här sitter jag. Ska strax sätta mig med teorin,ikväll börjar ny säsong av Parlamentet =) De ska bli kul.. :)

Hoppas ni alla haft en bra helg o gottat er rejält! Kanske uppdatering sker senare ikväll,får se på de!
Ha de tjusigt,ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0