Godkänd! =)

Tjeena! Idag är jag som många andra ledig,det är studiedag =) Helt toppenbra för min del! Började min morgon att vakna klockan 6,eftersom jag sov hos älsklingen inatt. Åkte tillsammans med han och T in till Trollhättan, men när jag kom hem så la jag mig bums i sängen o sov till 9-tiden ungefär! Kunde för en gångs skull ta god tid på mig att äta frukost, vilket som fick mig på ovanligt bra humör ;P Klockan 11 åkte jag o träna ett medelpass,efter det var jag redo för en heldag med plugg. Och nu sitter jag här,näst intill färdigpluggad! Åtminstone med körkortsteorin,har suttit 3 timmar i sträck, och efter att jag gjort ett teoriprov på mitt trafikskole-program som jag blev godkänd på blev jag överlycklig! Nu känner jag mig motiverad igen,härligt värre! Nu väntar jag på middag,sen ska jag åka till Andreas.

Veckan framöver ser ändå ganska lugn ut. Det blir inga livligheter i helgen,ekonomin tillåter inga krogen-pengar just nu. Däremot har jag hittat en klänning jag vill köpa,perfekt att ha i Spanien! Är så sugen på att inhandla den..hade tänkt lägga upp en budget för månaderna framöver o se vad mina pengar egentligen FÅR räcka till.Efter att jag fått mina löner från sommarjobbet sitter jag o snålar på varenda tusenlapp! Det är väl bra å andra sidan,men får inte gå till överdrift såklart!

Nae,nu e jag vrålhungrig så nu går det inte att skriva mer ;P Men ni får ha en himlans bra dag! See ya tomorrow=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0