Fredags-shopping!

Regnet bara öser ner och jag älskar ljudet när dropparna knastrar mot rutan! Det är en äkta höstkänsla..det är ju då jag passar på med lite internetshopping! :) Just nu kollar jag bara efter kläder som kan va fina och bekväma att ha i Spanien. Köpte mig ett vit-ljusgrönt randigt baslinne från H&M idag,70 kr..ett kap! Men har dessutom klickat hem den här,som leveras om drygt en vecka. Spänningen är ooooolidlig ;)

image304

Det känns iaf härligt med fredag igen. Som vanligt blir det att jag åker till Sjuntorp ikväll,ska simma lite i simhallen medan Andreas jobbar :) Oh! Förresten,idag var jag o hämtade mitt pass,jag var hos polisen för en vecka sedan,bakfull o äcklig..fotograferades för mitt passfoto och idag fick jag se resultatet. Jag har verkligen lärt mig en läxa, aldrig mer passfoto bakis!! Pappa tyckte åtminstone jag FICK fina ögon på kortet..vadå fick??? :P

Ha en trevlig helg allihopa,vi höres på söndag då ni får veta mer om helgens händelser!
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0