Första gången på krogen ;)

Jaha ja,då har man gjort entré på Lipz för första gången i sitt liv. Det var en känsla att visa upp leg'et o krama om vakten ;P Jag testade saker i baren som jag aldrig provat förut,lyckade resultat. Har ju alltid varit en tequila-älskare,men igår gick de bara inte ner efter en o annan drink,shot & cider..tragiskt faktiskt! Och att förvara pengarna i bh:n gick alldeles utmärkt ;)

Nu är jag uppe tidigt för att jag ska hålla Andreas vaken,han börjar 08.15,medan jag själv börjar vid 10.00. Men nu är jag så snäll mot mig själv så ja följer med honom till skolan vid 8-tiden o sätter mig o förbereder en muntlig redovisning jag ska ha idag,haha..de får vi se hur det går! Sova? Jatack,lite. Men hade iaf gaalet kul igår,här nedanför ser ni mig stå uppe på scenen tillsammans med Dj:n,ja va nog där uppe 3 gånger :P

Ha en bra dag,nu är jag hungrig..
Godmorgon :)

image293


Småbilderna;
1) Carro Barro,Linda & Sofia
2) Andreas rockar loss
3) Richard,Linda,Sofia & Andreas -cowboybaren
4) Jag & Carro Barro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0