Fanclub Sjuntorp

Jag ser mig själv som modig,stark och extremt stolt..För idag har jag visat upp mig offentligt på stan med en tröja som har Sjuntorp-loggan! Så stark är min kärlek till Sjuntorp! Jag älskar Sjuntorps Konsum, dom krokiga 70-vägarna på vägen dit och maten såklart! Jordgubbsfil med cornflakes,nu även köpt här i Trollhättan!

Jag älskar Andreas! Jag kommer aldrig bli så rik att jag har råd att förlora dig!
DU + JAG = VI!

Vi kommer gå igenom motgångar,men vi kommer göra det tillsammans!


Bilden är ifrån i lördags då vi firade 3 månader på krogen.
Båda ser lite smått dragna ut,men vi var trötta..inget annat! Trots om folk vill tro annat sedan torsdags-fyllan ;)
Men Sofia kan bekräfta allting!
image303


Kommentarer
Postat av: Mia

Ta på dig glasögonen nästa gång du åker till Sjuntorp! Mer än hälften av sträckan till Sjuntorp har 50 som hastighetsbegränsning.
Kör försiktigt och var rädd om dig!

2007-09-24 @ 14:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0