En försenad outfit

Hellu gott folk. Måndagen har trots allt gått rätt fort,trots segheten av ny veckostart! Men jag är bara nöjd,vill att varje dag ska gå undan,så min födelsedag snart kan anlända. Har listat ut att det antagligen blir en kroghelg,helgen efter min födelsedag, eftersom på torsdagen är det Lipz,på fredagen är det Insparken & sen på lördag är det 3 månader för mig & Andreas! Varje månad går bara snabbare o snabbare,snart bär det även av till Spanien! Osch,påtal om det,igår köpte jag min rosa resväska =) Skitfin,nu är det bara mysdressen som saknas =)

Hinner inte skriva så mycket mera,men jag drar till med en dagens..Varsegoda =P
(och jag vet att ni inte bad om en)

Som ni ser har mina permanentslockar redan gått ur,men volymen sitter fortfarande i. Nu har jag nya planer för min frisyr. Klippa av en bit av håret (dels för att jag vill ha förändring,o dels för att mycket av håret är nu slitet efter två permanenter) Senare framöver ska jag även lägga i guldbruna slingor,det får bli framåt jul!
image286

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0