En äkta 18årshelg =)

Hallu good people! Min 18årshelg har varit fullspäckad av roliga saker,och har inte haft en sekund över åt att blogga,tyvärr! :( Däremot har min nya kamera fått vara med i högsta hugg,o därför tänkte jag istället publicera bilder som beskriver helgen. Bilderna är från torsdag till lördag =)

Torsdag.
Förfest hemma hos mig,vi var ett gott gäng som förfestade & vi hade det roligt hela kvällen.
image298


Fredag.
Insparken på skolan var, och jag hängde med Volvo Aero-grabbarna till insparken. Det var ett litet nöje. På kvällen tog jag & Andreas de väldigt lugnt. Vi var bakfulla som as, och jag somnade tidigt,redan klockan 21.00! Vi laddade istället för ett morgonpass på gymmet dagen efter...



Volvo-killarna som Insparks-faddrar till ettorna. Backslick,hårgelé och bara för mycket 08. :P

Lördag.
Vi mötte upp Evelina för att dra å gymma alla 3. Det var första gången Andreas betalade för att träna. Han såg detta som ett väldigt stort problem :P Min gooing =) På kvällen blev det bowling, därefter utgång! :)

image302




Så,nu blir de slut på det roliga. Ska sätta mig o plugga körkortsteori..jag saknar min Andreas enormt mycket. Efter att ha bott tillsammans en vecka är det svårt att bara inte ha honom vid ens sida längre. Ska försöka göra de bästa av den här veckan.

Hoppas alla haft en trevlig helg,ses imooorn.
Pöööööss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0