Dreams

Mina drömmar alltså. Igår natt fick jag för mig att jag skulle ha körlektion igår (tisdag), inatt drömde jag att när jag väl har min körlektion (idag) så missade jag den. Dom ringde från körskolan o skällde på mig,och jag glömmer ju ALDRIG sånna grejer. När jag vaknade sa jag lite halvt i sömnen; "Det var tur"..Andreas bara: Vad e tur? "Att jag inte missa körlektionen..sånt gillar vi"  Haha ;)

Men fortfarande ligger jag en dag före den här veckan, idag är det onsdag..det bara snurrar torsdag inne i huvudet på mig. Men men, sen tror jag att mitt hår har blivit magiskt. I morse var det helt plötsligt lockar i det igen,så jag hävde i en massa volym-moussé, synd att sprayet är slut vid ett sånt här tillfälle..Håret ser uggligt ut. Men nu har jag faktiskt bråttom, see ya gott folk! =)

7 DAGAR!!!! Planerna kring firandet bara vimlar runt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0