Blanktecken

Hej människor! Fy fabjan vad jag är glad över att de är fredag,men ändå är de ingen toppenfredag! Ja är tvungen till att sitta å plugga religion denna eftermiddagen,har provet på tisdag..en jävligt dum tid om jag får säga det själv! I min kalender finns det antecknade prov nästan varje vecka framöver tills höstlovet börjar, de finns även inplanerat efter höstlovet också. Usch o fy i bananskal. Helgen blir alltså lugn,ikväll tar jag mig hem till älsklingen..imorgon kommer jag troligen hem igen.

Igår var jag på Kinnekulle o gjorde halkan,den va inte som jag förväntat mig. Vissa stunder var väl roliga,men inget jag direkt kan tänka mig att göra om. Jag vet inte om de beror på att jag satt kissenödig 45 minuter i en bil när man skulle bromsa på halt väglag, eller att jag tappade koncentrationen p.g.a hunger & trötthet! Men men,nu var den biten också avklarad,nu återstår bara uppkörning! :)'

Orkar inte skriva mer just nu,men kan publicera några bilder istället, som är från i tisdags då vi fotograferades. Vi tog våra egna små kort också,"backstage" ;)

Klicka för att få förstoring! :)




Bild 1: Jag, precis färdig hemma ;P
Bild 2: Caroline,Linn
Bild 3: Fjant hej,fjant hå..Jag,Caroline o Sofia
Bild 4: Caroline,Sofia,Linn
Bild 5: Sofia o jag,dom gamla getterna ;P
Bild 6: Linda,nyslingad i håret =D
Bild 7 & 8:  Söta Evelina med dom underbara ögonen!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0