BF-citat..som knappt är roliga ;P

Fredags-citat! (det får vara dagens nöje)

Kommer till skolan 2 minuter försent o får reda på att det är skolfotografering runt 20e september,kikar i min almenacka å ser vad det är för dag. Upptäcker att jag har körlektion mitt upp i alltihop.
"Laaaasse,jag har körlektion då..vi måste byta fotografi-tid!!"
Lasse (med en viss ironi) : "Okej,då gör vi såhär att jag ringer fotografen o säger Amanda har körlektion,så vi får en ny tid."

Om han bara kunde sluta vara så ironisk ;)

Later;

Vi tog en sväng till Hjortmosseskogen för att planera inför frilufsdagen på onsdag (my day), så börjar vi tjejer att prata om fester inför Lasse. Strax efter börjar jag oroa mig för fästingar, att dom skulle hoppa på mig & bita mig.
- "Jag är rädd för att fästingarna ska hoppa på mig"
Lasse: Men sluta festa då! (FÄST-ingar).
Ha-ha-ha..not funny. Inte nånstans ;)

Vad vore Barn & Fritid utan vår Lasse-man med sina totalt o-roliga comments? =)



Och vad vore han utan oss o vårt glada humör? ;)


Kommentarer
Postat av: snyggenygge

Inga problem, varmt ute= fästingar, Kallt= nema fästing. O snart är de kallare varmt ida än ute!!

2007-09-08 @ 23:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0