Bah!

Oh gott folk,vad detta liv är rörigt! Jag tror inte jag satt mig in i plugg & pojkvän-rutinerna ännu! Eller jag vill inte skylla på det,för jag är en jävel på att planera mina saker jag har att göra. Men för första gången på länge har jag noll koll på grejerna! Dessutom har jag haft väldigt många tankar till körkortsteorin,men nu är den överstökad,sp de kan bli bättre nu igen =) Jag har faktiskt pluggat både fredag,lördag o idag,söndag..inte känner jag mig duktig för det,eftersom jag fortfarande har 2 kapitel att lära mig! Skitjobbigt, rent ut sagt. Men men,på tisdag börjar mitt nya pluggningsliv. Jag lär bli sysselsatt, och pussar i skolan från älsklingen får bli mitt bränsle varje dag!

Jag längtar redan till nästa helg,på torsdag blir det förhoppningsvis Lipz igen..och sedan på lördagen är det folkrace som gäller igen! =) Jag var ju med på det under Fallens Dagar o tyckte de va ballt så förhoppningsvis utser Andreas (som är startchef) mig som "tummen-upp'are" igen,annars tänker jag pusstrejka en vecka! :P

Idag har jag och han varit ute o shoppat,en enkel söndagsshopping. Som vanligt är jag för lat för att lägga ut bilder på det,men det var iaf en kjol,stickade leggings,knästrumpor och en tunnare polo! Skitsnyggt alltihop! Dessutom hämtade jag ut min s.k "Spanien-klänning" jag beställt från Ellos. Den var inte så lång på längden som jag väntat mig,så här hemma i Sverige får det nog bli med ett par jeans under,tyvärr! Däremot i Spanien kanske man kan köra med nåt leggins-aktigt, på kvällen naturligtvis! :)

Ikväll åker jag hem till älsklingen igen,känner för att sova tillsammans med honom en natt igen,man kan ju inte motstå puddingen ;D Resten av veckan blir det mycket plugg, och lite pojkvän! :( Men men..först ska vi spela Bingolotto här hemma,vi har köpt varsin lott och sen har vi en tillsammans! Om vi har tur kanske vi vinner 3 bilar,det skulle smaka smaskens!

Nu måste jag skriva lite på min historiaredovisning jag har tillsammans med Linda imorgon! Strax börjar ju Bingolotto,hjälpes! Aja,en bild också som jag tycker väldigt mycket om..


Jag,Linda & Sofia efter skolfotograferingen.


image320

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0