Är ni vakna?

Hallå..människor? Imorgon har jag skolfotografering och detta är första året jag inte bestämt vad jag ska ha på mig 2 månader innan,detta året sitter jag kvällen innan. Sista året man får vara med i skolkatalogen. Det ska va fräscht,skitsexigt men bara ett helt vanligt simpelt skolkort. Dessutom ska de inte va skitsexigt,förlåt. Så,vad gör jag ikväll? Packar min gympaväska och bara låter skolkortet bli..naket! Nae..jag ska iaf ha mina Salming-trosor från STHLM jag fick av Evelina i födelsedagspresent ;) Typiskt att jag ska behöva ha något över trosorna,för DOM är ju fräscha om nåt,Andreas har haft oturen att inte sett dom på än ;) Höhö,bad for him!

Godnatt era getter,o glöm inte att jag klara teori-provet idag! Tjaaalalala,guuud vad jag är bra!

Kommentarer
Postat av: Madde

ska ni inte göra något kul på kortet, just för att det är sista året?;D grattis förresten till teorin!

2007-09-24 @ 22:15:23
URL: http://maaads.blogg.se
Postat av: Jessica E

Grattis till teorin ;)

2007-09-25 @ 18:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0