Antilop

Att äta ostgratinerad falukorv tappar verkligen matlusten till att äta kvällsmat senare ikväll! Jag känner mig på nåt vis rastlös,jag har saker att sysselsätta mig med,men jag har blivit lat helt enkelt,en egenskap jag hatar! Andra bullar var det idag på idrotten,vi har en lärarpraktikant..jag kan ju inte påstå att han är ful direkt,så hade vi en annorlunda typ av Skeppsbrott som uppvärmning,med boll. Varje gång man blev träffad av bollen så skulle man göra 5 situps,o 5 armhävningar! Jag vet inte huuur,men på något sätt lyckades jag ett flertal gånger komma ivägen för bollen,så fick gå åt sidan,lägga mig mellan min riktiga lärare o lärarpraktikanten o träna. Ni förstår tanken? Såklart jag vill få + i kanten o visa hur många sit-ups jag kan göra,vem vill inte visa nåt man är sjukt bra på? ;) Hahaha! Men sen måste jag skryta lite till,jag gjorde världens Ravelli-slängning idag. Jag hade två personer emot mig,med en boll var. Dom stod rätt framför mig,drygt 3 meter ifrån. Jag stod på en vanlig matta! Jag studerade noga deras rörelser o när dom attackerade mig,boll efter boll slängde jag mig ner,smidig som en vessla nerför,och dom stackars amatörerna missa mig! Så det kan bliiii vaaa ;P

Efter uppvärmningen gick vi ut o fick träna spjut-teknik,det var skitkul! Första gången kändes det som spjutet var på väg in i mungipan på mig,men efter ett spjutkast på 8 meter känner jag mig väldans stolt! Nån som vill utmana mig? Näee,trodde inte de ;) Höhö..näe,nu är de slut på detta skrivande. Ska packa mitt tränings-bagage o bege mig till mitt älskade Friskis-hus =)

Ikväll berättar jag mer om fotograferingen vi hade idag!
See ya soon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0